Ik neem deze aflevering op vanuit Spanje. De zon schijnt, mensen lachen op terrassen en op het eerste gezicht lijkt alles zorgeloos.
Maar hoe langer ik om me heen keek, hoe meer ik dacht:
We hebben allemaal iets wat anderen niet zien.
Een zorg.
Een verlies.
Een herinnering.
Een onzekerheid.
Een onzichtbare barst.
In deze aflevering sta ik stil bij de verhalen die mensen met zich meedragen, zonder dat de buitenwereld dat altijd ziet.
Want misschien zijn we soms te snel met kijken en te weinig bezig met écht zien.
🎧 Luister nu naar :De dingen die niemand ziet.
En zoals altijd sluit ik af met dezelfde vraag:
Wat wil jij niet vergeten?