In een eerdere aflevering vertelde ik dat het mij als onafhankelijk adviseur niet uitmaakt met welke leverancier je samenwerkt. Dat is nog steeds zo.
Maar, de praktijk heeft me wel geleerd dat er grote verschillen zijn in service, betrokkenheid en het nakomen van afspraken. Vóór de handtekening is bijna iedereen enthousiast. De echte test komt daarna.
In deze aflevering deel ik waarom een scherpe offerte niet altijd de beste keuze is en waarom het waardevol is om iemand zonder commercieel belang met je mee te laten kijken.
Want pas als er niets meer te halen valt, weet je echt wat je aan iemand hebt.
Veel luisterplezier, Remko